Ik hoorde vandaag ergens het liedje Isabel gezongen. Was dat van Frank Bouyens ?

Toegevoegd na 3 uur:
Verdomd waar, ik zat te lezen over Ferdinand van Spanje en hoorde dat liedje. Ik maakte in mijn hoofd een vertaalslag van Annabel naar Isabel. Het was dus Annabel.
Niet van Frank B. maar van Boudewijn de Groot, denk ik. Bedankt allemaal.

Toegevoegd na 3 uur:
boudewijn de groot schreef het liedje en zong het misschien ook, maar op youtube staat een nummer van Hans de Booy.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.9K

Het beste antwoord

Ik krijg sterk de indruk,datdit weer een kwestie van klok & klepel is. Hier gok ik op:Frank Boeijen's liedje Annabel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij ook klok en klepel. Suzanne is van Frank B. en Annabel is van Boudewijn de Groot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen stelt een andere combinatie voor maar deze reactie geeft terecht mij de schuld.
Tx

Andere antwoorden (5)

Die zanger ken ik helemaal niet.

Op een of andere manier moest ik wel aan dit nummer denken.

http://www.youtube.com/watch?v=WN35xo29m2E
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar hoorde je dat liedje? En weet je nog hoelaat? Als het een liedje op de radio was, kan je meestal via de site het nummer zien. Bijvoorbeeld bij qmusic.nl -> on air -> zoeken. Dit kan bij meerdere sites van radiostations.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar als ik kijk bij youtube en zoek op Isabel Frank Bouyens, dan vindt ik niks. Want van die naam heb ik nog nooit gehoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas , Ik vind enkel Annabel , niet Isabel
Frank Boeijen/Hans De Booij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Frank boeien Suzanne?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de onderstaande link staan alle liedjes met isabel
de enigste frank die er tussen staat is frank turner