Je kunt wel een een curve kopen, die zijn wel goed. Wat muisjeee zegt gebeurt niet bij veel. Mijn scherm was wel kapot na een paar maanden maar volgens mij lag dat aan mij. Maar ik zou hem niet voor 90 euro kopen want in winkels kost hij minimaal 150 euro dus als je hem koopt kan je beter gewoon naar een normale winkel gaan want dan weet je ook zeker dat je garantie hebt en dat die het goed doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als het een nieuwe telefoon is, is het een zeer scherpe prijs en zou ik dit dus zeker doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is heel goedkoop, zou effe checken of er niks mis mee is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is een goede prijs

Kijk inderdaad of er niks mee is

Want ik vindt het wel heel erg goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet doen.
Ik heb mijne toen voor 80 nieuw in doos gekocht.
Binnen maand trackpad kapot en 2 maanden later veel toetsen van m'n toetsenbord kapot! Of ze blevn hangn of deden helemaal niks meer... GEEN curve kopen! Bold is stukken beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel goedkoop dus er zou wel een addertje onder het gras kunnen zitten...